Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

És a vasárnap

2011.01.24. 16:15 :: a_luna

A szombat esti program, úgy tűnik, kevés volt, mert vasárnap is beindultam. Magamra vettem egyik extra rövid kantáros ruhámat – elől cipzáras, a mellrésze keskeny, így cicim szépen kikandikál (lévén hűvös van, a mellbimbóm kemény és égnek meredő állapotban van folyamatosan), - erényövemet és lesétáltam babelhez, aki éppen CD-ket másolt nekem. Babel beparancsolt az asztal alá, ahonnan serényen nyaltam és szoptam Uram farkát és heréit, néha le- leállva egy-egy CD megcímzéséhez. A lábam nagyon zsibbadt és fáztam is, de sok volt az a CD, én meg egy hálás sub vagyok.

 Miután négykézláb kijöhettem az asztal alól, Uram az alumínium vonalzót tesztelte a fenekemen. Fájt és nem mertem kiabálni, így még jobban fájt...

Amikor végeztünk, Uram parancsára felmentem az emeletre és az ágyon vártam rá. Folytattam a szopást, míg Uram a fenekem körül kereste az izgalmakat. Előbb az ujját éreztem a kis segglyukamban. Nem fájt – finoman, síkosítót használva könnyedén birtokba vette, majd következett a golyós plug. Előbb csak a legkisebb golyó, majd a nagyobb, és még nagyobb. Ahogy tágultam, egyre izgatóbb lett a golyók mozgása, egyre jobban kívántam, hogy babel mélyebbre és mélyebbre tolja a fenekembe. A nehéz fém rúdra én is csúsztam fel-le, ez kevésbé kiszolgáltatott, de nem kevésbé élvezetes játék.

 

Uramtól azt kértem, élvezzen a számba, ne tartogassa a puncimnak – megkívántam, hogy ne csak a puncim, a fenekem, de a szám is legyen telepakolva, hogy átéljem a birtokba vételt, a teljes kihasználtattottságot. A szajhád vagyok, Uram, azt teszel velem, amit akarsz, azt teszem meg neked, amit kívánsz.

 

Miután Uram telelövellte a számat magjával, következett megint a kád. Megint jött az áramütés, a megvonás kínja, a könyörgés… Egyszer csak Uram elengedte a vízsugarat és bár kértem, hogy még ne, ne engedjen elmenni, hagyta. Nem volt visszaút. Csattantak bennem az idegszálak. Aztán babel nem engedett el, ahogy eddig, hanem erővel tovább tartott a vízsugáron. A megduzzadt és rettenetesen érzékeny csiklóm felvisított ettől a borzalmas – bár az első pár pillanatban halálosan gyönyörű – kíntól. Uram erős férfi, semmi esélyem nem volt kiszabadulni fogásából, így ki kellett mondanom az eleget, nem bírtam az egész testemet összerántó, kicsavaró érzést…

 

Babel megígérte, nem ez volt az utolsó alkalom. Edzésben akar tartani, hogy a kéjes fájdalom pillanatai minél tovább nyújthatóak legyenek orgazmus után is. A tiéd vagyok, Uram. Hiszek neked.

Szólj hozzá!

Címkék: eszközök víz popsi plug erényöv

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr502610035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása