Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

switch

2008.04.13. 12:36 :: zrob

babel. a minap megkértél, hogy üsselek meg. pálcával. nem vettem elsőre komolyan, nem is ment nagyon. a talpadat masszázs gyanánt megütögettem, de a fenekdre nem tudtam nagyot produkálni. majd addig piszkáltál, hogy csak odacsaptam - úgy láttam, azért ezt már megérezted. kicsit mérges lettem. pszichó legyek, ha tudom, miért. nem arra, hogy fájt neked, hanem, hogy mert meg kellett tennem. pedig eredetileg, nagyjából két éve még dominaként képzeltem magam. igaz, csak nők voltak képzelgéseimben.

a téma annyira foglalkoztatott (meg a hormonok, ugye), hogy folyamatosan keresgéltem a neten és összeakadtam egy abszolut mazó fiúval. sokat chateltünk a témában, aztán már más témákban is. küldött nekem érdekes, de brutális filmeket. majdnem megigértem neki, hogy ahogy rendeződnek nálam a dolgok, találkozunk és jól megkinzom. aztán rendeződtek a dolgok (és a hormonok is) és nem ment a dolog, pedig már a találkát is szervezgettük. és mégsem éreztem, hogy szükségem lenne erre. sőt, ahogy haladtunk az időben, egyre pontosabban tudtam, hogy férfit én csak "felül" tudok elképzelni...

találkoztam babellel, ez kész csoda volt! körülbelül egyirányú az érdeklődésünk, vagy ha nem is mindig nézünk ugyanarrafelé, elég nyitottak vagyunk mindketten (ugye?), hogy figyelmesen, bizalommal és tisztelettel hallgassuk meg a másikat és segitsük átélni, megélni a vágyait.

és ami a szerepcserét illeti: ha vágyad átélni a fájdalmat (az enyémet?), babel, segitek. csak engedd, hogy előbb kilépjek magamból, mert zrobként nem tudom megtenni. belül olyan ellentmondást érzek, ami talán nem érthető, a mi bonyolult viszonyunkban még kevésbé van értelme. mégis attól tartok, hogy nem tudok majd egyenlő félként létezni. zrobként tudok, switchként nem. tőled tanulok fokozatosságot. legyen most ez ilyen... fokozatos.

 

Válasz: Valóban így történt. Nem várom el, hogy más szerepet kényszeríts magadra, mint amit önként akarsz. Három dolog motivált nagyon. 1, Kíváncsiság. 2, Kíváncsiság.3, Kíváncsiság. (1, Megteszed-e? 2, Mekkorát fogsz ütni? 3, Mennyire fog fájni? Ha érdekel, elmondhatom, hogy amikor végre jól felpiszkáltalak, jó nagyot ütöttél és fájt is rendesen. Bár inkább csak rövid ideig. Köszönöm, majd visszakapod...) ;o) - babel.

Szólj hozzá!

Címkék: tanács ta lan

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr37423555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása