Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Újra a pincében

2011.10.18. 12:19 :: a_luna

 A hosszú szünetnek meglett a vére. Babel nagyon éhes volt és ez most nagyon látszik a fenekemen.

 

Uram még délután szólt, hogy este verést akar a pincében. Egész nap be voltam gyulladva ettől és már alig vártam, hogy hazaérjek. Amikor minden napi feladatot elrendeztem, levetkőztem, felvettem a kar- és lábbilincset. A nyakörv napközben is rajtam volt. Köntösbe bújtam és picit leültem még a csendben. Babel a szobájában „készült” filmnézéssel. Amikor belül lenyugodtam és az elfogyasztott rum-kóla is felmelegítette a testemet, lementem. Uram éppen egy ostorozást nézett. A lány egy út menti fához volt felkötve, magasan, lábujjhegyen kellett állnia. A férfi lassú és megfontolt ütésekkel verte a lány hátát és fenekét. Amikor kiserkent a vére, azonnal mutatta a kamerának és a lánynak is. Uram a lába közé mutatott a padlóra, térdeltem is le máris. Amennyire tudtam, fel- felnéztem a képernyőre (akkor van valami érdekes, ha babel pénisze megfeszül és számban tartva nem nehéz ezt megérezni).

 

Pár perc múlva babel utasított, hogy menjek le a pincébe, vetkőzzek és várjak. Kint hideg volt, de nem fáztam a rumnak köszönhetően, gyorsan lelépcsőztem, a pincében meg ár megint meleg volt. Levetkőztem. Vártam. Néztem magam a tükörben.

 

Babel egy táskával jelent meg, kilógott belőle a lovagló és a bambusz pálca. Ebből már biztosan tudtam, mi lesz. Persze, ez csak egy része volt…

 

Felvettem a fej maszkot, még szabad volt a kezem és nem kaptam más utasítást, így gyorsan feltoltam a szem részről a takarót, hogy lássak, lássam magam. A maszkban nagyon szexi voltam, ahogy babel állt mögöttem és fűzte szorosra a maszk zsinórját, újra felébredt bennem a szunnyadó fűző fétisem.

 

A kezemet a plafonban lévő karikához erősítette babel, a lábamat szorosan egymáshoz bilincselte. A kéthetes mellbimbó piercingembe meg egy láncot fűzött be. Ez fájt. A szemem ekkor már le volt takarva, úgy hogy csak a hangokból tudtam tájékozódni.

 

Elsőre jött a kemény és rücskös bambusz pálca. Már az első ütésnél úgy éreztem, bepisilek, annyira fájt. Utólag babel azt mondta, hogy csak félerővel ütött, de ezt akkor nem éreztem. Nem számoltam az ütéseket, csak sikítottam. Ezután következett a lovagló pálca. A fenekem már nagyon fájt, azonban a combomra érkező ütések nem fájtak annyira, ezen meg is lepődtem. Amikor babel elölről ütött, a pálcába beakadt a mellbimbó karikáimba befűzött lánc és rántott egyet. Ez rettenetesen fájt! Üvöltöttem a fájdalomtól, majdnem átharaptam a számban lévő műanyag golyót (behorpadt végül). Úgy éreztem, levágják a mellbimbómat.

 

A mellemről lekerült a lánc végül, de jött helyette az ostor. Kevésbé éreztem a fájdalmat már, még a filmben látottak is eszembe jutottak egy egy pillanatra két ütés között…

 

Amikor babel benyúlt a lábam közé, nem akartam sem a csiklómra, sem az orgazmusra még csak gondolni sem. Hogy könnyebben hozzáférjen, babel szétkapcsolta a bokámat, láncot fűzött a bal bilincsbe és felhúzta a lábamat, felcsatolta a lánc végét a fenti karikába. A puncim ettől kinyílt, de továbbra sem tudtam semmi másra gondolni, csak a fájdalomra. Amikor a lábamat csatolta fel babel, nagyot rántott a láncon és a széles bilincs erősen bevágott a sípcsontomba. Szinte felháborodtam, hogy ezt meg minek? Aztán persze visszafogtam magam, amúgy sem tudtam sokat még nyögni sem, mert a behorpasztott golyó helyébe a műfasz került a számba, a nyelvemet lenyomta és a torkomat nyitva tartotta. A nyálam már kifolyt a maszkból és a mellkasomon csordogált. Próbáltam nem mozgatni a fejemet a maszkban, hogy ne kenjem szét jobban az arcomon a nyálamat.

 

Álltam egy lábon, zsibbadtam, a fenekem égett, a bokám és a csuklóm fájt a bevágó fémtől. Uram meg a csiklómat morzsolgatta. Bele- belerándultam egyik másik mozdulatába, de a megváltó megfeszülés és az elengedés, az orgazmus még csak nem is kerülgetett…

 

Aztán Uram leengedett. Még egyet fájdalmasan rántott a bilincs a bokámon, roppant egyet a csípőm, szurkálást éreztem a kézfejemben a betóduló vértől. Uram rám parancsolt, hogy elégítsem ki magam. A csiklóm – meglepődtem – óriásira duzzadt. Elkezdtem mozgatni rajta az ujjamat, de továbbra sem éreztem azt a feszülő bizsergetést, ami a közelgő orgazmus előjele. Ekkor babel mögém lépett és elkezdett simogatni. Végig a nyakamat, a hátamat, derekamat. Popsimat. Picikéket beleharapott a vállamba, a nyakamba. Ezektől a gyengéd érintésektől szinte azonnal elmentem. Pillanatok alatt megfeszült a lábam, combom, hátam és már rázott is, hajtott félbe a felszabadulás…

 

Még szophattam az Uramat. Még nézhettem magamat a tükörben. Még láthattam a felrepedt bőrt a fenekemen. Még érezhettem a lábammal a kinti jéghideg betont. Még mutogathattam a koszos és izgató talpamat babelnek. Még elvezethettem őt a nyelvemmel az orgazmusig. Még érezhettem a forró víz és a szappan csípését az égő fenekemen.

 

De már megint kívántam magam a pincébe, az ostor alá, a pálca alá. Azt mondta Uram, hogy ennél brutálisabbat akart. Hát azonnal akartam én azt a brutálisabbat! Belehalok a fájdalomba, de akarom. Könyörgök minden ütésnél, hogy legyen vége, ne többet! És ahogy vége, már kívánom is újra meg újra!

Szólj hozzá!

Címkék: önkielégítés ostor verés bilincs piercing maszk fenekelés pálca szájpecek szájmaszk

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr273311475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása