Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

tehetetlenség

2008.11.10. 21:36 :: zrob

valami változik. legutóbb annyi fájdalmat éreztem, hogy elkezdtem félni tőle. kívánom, de félek, így inkább könyörgöm, hogy babel nem verjen meg. nem tudom, meddig tart, korábban is tapasztaltam ilyet, de most pánikszerűen félek. ha babel bekeményítene, talán elájulnék, vagy bepisilnék. ha futhatnék, hát űzött vaddá válnék, mert futnék, ahogy csak bírnék…

 

legutóbbi élvezetes élményem egy megaláztatáshoz kapcsolódik. huncutkodtunk keményen babellel, összevolt láncolva a kezem és a bokám. egyenesen nem tudtam menni, vagy a térdemet hajlítottam, vagy derekben dőltem előre. ebből következik a fejtartás is: nézhetek lefelé, vagy, ha éppen szemtelenkedem, alulról fölfelé.

 

babellel bejártuk egymás testét, éreztem keménységét a számban, a pinámban. ujjait a mellbimbómon, vagy inkább benne, olyan erősen morzsolja, szinte leszakítja. lovagoltam rajta – hajamba kapaszkodott. lovagoltam rajta – nyakamat szorongatta. lovagoltam rajta – ujjaival zablát csinált, hüvelykujjával szétnyitotta a számat, benyúlt és addig húzta, míg engedett a bőr. és utána is egy picit. torz mosoly. gyönyörű. elképzelem, hogyan nézek ki, szinte kilépek magamból és kívülről kémlelem a gyönyör és a szenvedés vonásait saját arcomon. látni akarom magam vonaglani. érezni akarom, ahogy beindulok saját izgatottságomtól.

 

szóval, a megalázás. egyik szünetben babel kiment wc-re. majd pár perc múlva kihívott engem is. megparancsolta, hogy szopjam, miközben ül a wc-n. éreztem, ahogy a vágy egyre erősebb bennem, azt hiszem, remegtem. minden esetre valahogy vagy megcsúsztam, vagy megbillentem, valamit ügyetlenkedtem, de babelnek nem tetszett, arcon csapott, meglökött, a földre huppantam. olyan egyszerű és olyan hatásos volt ez a művelet. éreztem, ahogy a tehetetlenség egyszerre dühöt és sértődöttséget ébreszt bennem. felnéztem babelre – ő maszturbált. nézett engem, ahogy összeláncolva ülök a hideg csempén, lehajtott fejjel, széttárt térdekkel és kényeztette magát. ettől rettenetesen beindultam. éreztem, hogy mire megy ki a dolog, vártam már, készültem.

amikor babel beletúrt a hajamba és felfelé fordította az arcomat, már szinte üvöltöttem a vágytól. majdnem ordítottam, hogy gyere, babel, itt az arcom, a szám, nedvesítsd be, használd törlőnek, tedd a magadévá!!!

 

nagyon boldog voltam aznap éjjel. mosolyogva aludtam el Uram karjában, a mellszőrzete csiklandozta az arcomat, éreztem kedves illatát.

Szólj hozzá!

Címkék: érzelmek intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr9762333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása