Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

egészseggemre

2008.09.09. 12:50 :: zrob

 

van olyan, hogy szűz popsi? ha igen, akkor elvesztettem szüzességemet. rég álmodtam róla, senki sem tudta eddig véghez vinni, senki sem hagyott elég időt, hogy alkalmazkodjak minden porcikámmal. babelnek sikerült. türelmes és gyengéd volt. kérhetetlen és kemény.
 
előbb jött a tágító. rögtön a közepes méretű, kicsit megijedtem, mert rég nem volt bennem, de babel megnyugtatott, jó lesz az. jó is volt, fájt persze, ahogy feszítette a hátsó kis lyukamat, de az izgalom és a vágyakozás annál nagyobb volt. térden álltam, előre hajolva. babel síkosítót használt, mégis úgy éreztem, alig fér be az a fekete kínzóeszköz, nem csúszik befelé egyáltalán.
 
amikor már jajgattam, babel olyasmit mondott, hogy ne nyafogj, már tövig van benned. megfordított a hátamra, belém hatolt úgy, hogy a tágító a popsimban maradt. vagyis maradt volna, ha nem csúszik ki folyton. kértem babelt, ragassza le szikszalaggal, de jobbat talált ki. megkérdezte: jöhetek? és egy laza „kézmozdulattal” már bent is volt. benn. a segglukamban. leírhatatlan érzés, egyszerre fájdalmas – kilökni, megszabadulni – és gyönyörű – mélyebbre, nyomj le! éreztem babel minden egyes feszülését, merevedését. szinte játszott bennem – megfeszült, elengedett, picit be, picit ki. egyszerre nevettem az örömtől és jajgattam a feszítő, égető fájdalomtól.
 
nem bírtam sokáig.
 
alig várom a következő alkalmat.

Szólj hozzá!

Címkék: intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr2655348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása