Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Vaskarika

2010.07.23. 14:25 :: a_luna

Először a varrógép zsinórját vettem észre: ki van húzva. Majd a fúrógépet. Már mosolyogtam, mert tudtam – babel befúrta a rögzítő karikákat. Átnéztem a szobán és láttam is a falból kiálló fémkarikát. Jó érzésem lett, mint a gyereknek, aki véletlenül meglátja az ajándékát.

 

Este felvettem babel egyik kedvencét, a kantáros mini ruhát és bementem hozzá, hogy kényeztessem, míg dolgozik. Azt hiszem, ez jól sikerült ötlet volt. Amikor felmentünk az emeletre, én azt gondoltam, folytatjuk, amit lent elkezdtünk. E helyett babel megfogta a nyakamon lévő karikát és ettől már világos volt, mi következik. Én indultam volna a szobába, de babel a terasz felé terelt. Hoppá, kint is van egy karika a falban! Csak hogy nem kényelmes nyak magasságban, hanem jó 30 centivel lejjebb. Se leülni, se kiegyenesedni nem engedne.

 

Mégsem maradtam kint – szúnyogok…

 

Babel átvezetett a hálóba és a falhoz lakatolt. Majd visszament dolgozni. Ácsorogtam a sötét szobában. Az elején érdekes volt és izgatott voltam. Vártam, hogy babel hamar visszajön. De múltak a percek és nem történt semmi. Zsibbadt a lábam és a hátam. Még mindig semmi. Unatkoztam. Magamhoz nyúltam, de az se volt jó.

 

Reccsen babel karosszéke… Mégsem jön. Nem jön még.

 

Minden akkor változott meg, amikor Uram feljött. Csak benézett a szobába, nem is jött be még, de láttam a szemében a vágyat és ettől felpezsdült a vérem. Pillanatok alatt nedves lettem.

 

Babel kinyújtózik az ágyon. Én épp karnyújtásnyira vagyok tőle. Végig simít a combomon és benyúl a lábam közé. Egyszerre szégyellem és büszke vagyok arra, mennyire nedves a puncim. Babel úgy csippenti össze a csiklóm csücskét, hogy azonnal megvonaglok. Nem tudok egy helyben maradni ettől az érzéstől. Minden egyes érintés elindítja a hullámot, izmaim megfeszülnek, mintha nem akarnám beengedni, ki akarnám lökni magamból ezt az éles „nem-fájdalmat”. Nincs erre szavam. Mert nem fáj, de elviselhetetlen. Mert minden idegszálam egy erdőnyi megfeszített húrhoz hasonlít. Mert azt hiszem, a húrok mindjárt elpattannak. Ez nem fájdalom. Ez nem gyönyör. Valami teljesen más…

 

Babel hirtelen vált. Mindig ámulatba ejt ez a kis különbség, mindössze pár milliméter, talán annyi sem és a kínzásból hirtelen gyönyör lesz. Robbanó, szétfeszítő, ellazító. Babel hirtelen kiveszi a kezét és a fiókba nyúl. Igen, igen, igen! A kedvencem. A golyós rúd. Könnyen belém csúszik és babel nagyon jól csinálja. Pillanatok alatt orgazmus közelébe kerülök. Érzem a kezemmel, ahogy a csiklóm duzzadd. Kicsit még nyújtom az élvezetet, nem lépem át a küszöböt, de babel olyanokat művel a puncimban, hogy végül nem bírom tovább és elmegyek.

 

Összecsuklóm. Szinte lógok a fali karikán. Babelnek is az jut eszébe erről, hogy le kell fotózni.

Szólj hozzá!

Címkék: önkielégítés test eszközök intim csikló nyakörv falhoz rögzítés

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr52171030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása