Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Hátsó gondolatok

2010.07.16. 09:24 :: a_luna

A tegnapi kínzás jól sikerült: véresre dörzsölte az öv a lábközömet, ami akkor vált igazán fájdalmassá, amikor levettem az övet délután. Az esti terveket – bevásárlás erényövben golyósdugóval, nyakörvben, mellcsipesszel, mezítláb – babel felfüggesztette. Helyette néztünk pár bdsm rövidfilmet, jól leszoptam Uramat és kaptam olyat, de olyat, hogy még most is beleborzongok!

 

Kértem Uramat, használja a golyós punci dugót – nagyon tetszik, ahogy a növekvő méretű golyós fémrúd belém hatol. Aztán babel addig addig játszott vele, míg a fenekembe csúsztatta. Fájdalmasan lassan, de biztosan tágultam, és amikor már a legnagyobb golyó is bent volt, babel elkezdte ki-behúzogatni a kemény fém dugót. Ettől égbe kerültem. A gyönyör és a fájdalom szinte tökéletes keverékét kaptam. A fenekemben előbb növekvő – befogadom a kemény fémet, – majd hirtelen csökkenő – mintha megkönnyebbülnék – nyomásnak köszönhető izommozgás a csiklómat is elérte, ami egyszerre nagyon kívánatos és kibírhatatlan érzés. Végül nem bírtam már, kértem Uramat, hogy hagyjuk abba. A légkondi ellenére leizzadtam, minden porcikám elfáradt. A végén, hogy a gyönyör mégse szálljon el csak úgy, elővettem a kis elektromos kefés vibrátort (alias elektromos fogkefe) és se perc alatt elmentem – a csiklóm duzzadt és forró volt, nagyon kevés kellett már csak neki.

 

Hálás vagyok Uramnak, babelnek, hogy lehetőséget és segítséget ad a testem megismerésében, a határaim megtapasztalásában, a nőiességem kibontakozásában, a gyönyör és a kín megélésében.

Szólj hozzá!

Címkék: test eszközök intim popsi erényöv

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr762154977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása