Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Bevásárlás.

2010.07.06. 12:24 :: babel

Elkapott a vásárlási láz. Ellenszerként vettem ezt-azt. Most egy másfajta láz kapott el.

Ezeket vettem :

 

A nyakörvet luna azóta állandóan hordja, munkába is, most is rajta van, ha akarná se tudná levenni, és ez nekem izgató, bizsergető érzés, ha rá gondolok.

Az erényöv még "beszoktatás" alatt van, de már méretre állítottam, és otthon már hordta azt is rövidebb ideig. Most jönnek majd a nyilvános helyek.

A bilincs elég szigorú darab, a csukló nem forog benne, és egymáshoz képest is minimális a két oldal mozgása. Büntetésre is jó.

A dupla karika jól állítható szíjakkal biztosan áll a szájban. Külön érdeme, hogy beszélni sem lehet benne, mert az állat is tartja alulról. Amikor bent van, akkor luna nem tud szopni. Akkor én tudom szájba dugni őt. Ez más érzés. Ő nem tudja irányítani egyáltalán, csak nyáladzik folyton. Nagyon megalázó. Neki.

Szólj hozzá!

Címkék: galéria eszközök intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr442133154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása