Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

így érek rá

2008.12.18. 20:06 :: a_luna

Urammal beszélgettünk a szubmissziv és domináns szerepekről és felmerült, hogy mi van akkor, ha ő utasít engem, mint subját arra, hogy domináljak valakit? akkor mi vagyok? annak idején, amikor még csak ismerkedtem a témával, domina helyzetbe képzeltem magam, babel mellett azonban csak is alárendelt szerepben képzelem el magam. el nem tudom képzelni az ellenkezőjét. épp ezért esik nehezemre, amikor Uram utasítása szerint kell kikötnöm öt és bizonyos dolgokat művelni. bár babel most mondott valamit az érzelmeiről, ami könnyebbé teszi majd számomra ezt a helyzetet, alapvetően tőle akarom „elszenvedni” az alávetettség és fájdalom örömét.

visszatérve az eredeti gondolatmenethez – subként tudnom kell dominálni is, hiszen ha Uram akarata ez, akkor nem tudom nem teljesíteni. fura állapotokhoz vezet mindez. kíváncsian várom, mikor kapok ilyen utasítást, kíváncsi vagyok a reakcióimra, az érzéseimre. Uram éppen egyeztet egy hölggyel, akiről elképzelhető, hogy harmadikként elégíti majd ki kívánságait. én meg egy párral léptem kapcsolatba, akikre szintén játékos kíváncsisággal várok – vajon összejön-e, találkozunk-e, tetszünk-e majd egymásnak, megtaláljuk-e a közös játék hangját?

 

 

tegnap egy újabb utasítást kaptam babeltől. harmadik karikát akar látni a puncimban, mégpedig a csiklómban. a meglévő kettő helyett meg vastagabb és súlyosabb karikákat kíván. nagyon akarom és nagyon félek is egyben ettől a csikló karikától. babel láncot akar fűzni majd bele,úgy vezetgetni. jaj nekem, ha ez a lyuk ugyan olyan érzékeny lesz, mint a külső karikáké – állandó kéj és állandó fájdalom.

 

 

 

harmadik napja viselem a lakatot a puncimban. egy pillanatra sem hagyja elfelejteni, hogy mi a helyzetem – Uramé vagyok, őt szolgálom, éjjel nappal a rendelkezésére állok. bármit is teszek – teljesen átlagos napi dolgokat: reggelit készítek, könyveket pakolok, mosást dobok be, a gép előtt ülök, vagy épp ágyneműt cserélek – érzem, valami van alul. és ez a valami édes köteléket jelent nekem. mérgesebb pillanatimban úgy érzem, mintha menstruálnék – olyan „valami zavaró van odalenn” érzés. tegnap meg azon kaptam magam, hogy járás közben úgy igazgatom a lógó lakatot, mint férfiak a töküket. mulattam is ezen.

 

 

 

a mai reggel – mint minden reggel – a sex jegyében telt. és babel horogra akasztott. na jó, az akasztás még arrébb van, de be kellett raknom a horgot a popsimba, babel térdre állítva, hátulról használt, a horgot meg mozgatta, húzogatta, azzal kényszerített, hogy fenekemet egyre magasabbra emeljem. keményen megdugott. azt hiszem, én vagyok a legelégedettebb sub.

Szólj hozzá!

Címkék: eszközök piercing intim tanács ta lan

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr60830390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása