Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Fiúknak!

2011.06.28. 13:57 :: babel

 Fiúk! Jól ki lett velünk babrálva, azt mondom.

Az egyházak, a romantika, a szokások, minden, ami a monogám hűségkép kialakulásához vezetett. Mindaz a képmutatás, ami arról szól, hogy mi nem vagyunk állatok, és erőnek erejével ellent kell állnunk az ősi ösztöneinknek, mert azok mind károsak. Na ezek dőlnek be mind abban a pillanatban, amikor azt érzem, hogy két nőstény is kényezteti az én szőrős, ősi, és állati testemet. Olyan érzés, amit elmesélni nem lehet, kár rá pazarolni a betűket, át kell élni.

Át kell élni, hogy én vagyok a középpont, körülöttem forog az univerzumnak legalább az a kis része abban a pár pillanatban, és ez rohadtul jó. Nem vagyok a hűség ellensége, és alattomos dolognak tartanám, ha mindezt a párom nélkül a háta mögött élném át. Így viszont egyszerűen szerencsésnek érzem magam.

A másik lány Luna mellett… Szereti a fájdalmat, odaadás a szemében, köszönet. Igazi szub, örül, ha szolgálhat, élvezi a csapásokat a fenekén. Kap néhányat a meztelen talpára is. A második popós sorozatnál már bátran beleerősítek. Az egyik ütés után ki is serken a vér. Szinte hangtalanul tűri. Áttérünk a simogatásra, dorombol tőle, mint egy kiscica. Kezem a lába közé csúszik, a csupa lucsok puncijára. Kéjnedvéből egy keveset átkenek a popsija lukához. A kampóra kis síkosítót nyomok, és mindenféle tágítás nélkül elkezdem bevezetni a golyós véget. Halk nyögések, pillanatra visszafojtott lélegzet a válasz. Kicsiket körözve nem tágítok, nyomulunk befelé a záróizom kapitulációjára várva. Bent van. Behúzom tövig a száránál fogva, hadd érezze a kis szuka a mélységeket, hadd röpítse ez fel a magasságokba. Nem féltem, ismerem a kampót, a végén méretes golyó van, ami a végbélben nem okoz kárt, viszont extra, különleges érzéseket igen.

A kiálló végre a tervező egy zárt szemet rakott, áldassék a neve! Ezen át lehet húzni a vékony szemű láncot. Két kis lakattal rögzítem. A lány nyakán már eleve van egy lánc. Luna súlyos és széles nyakörvét jobban szeretem, ám a célnak ez is megfelel. Ide rögzítem a lánc egyik végét, majd a másikat húzni kezdem. Biztatom a lányt, hogy homorítson és lazítson, úgy kevésbé fáj. Próbálkozik, de új még neki a helyzet, azt látom. Amikor a lánc feszessége elér egy kellően feszes helyzetet, megkegyelmezek neki, nem húzom tovább. Kézbe veszem megint a lovaglópálcát, azzal ütöm a fenekét. Utasítom, hogy nyalja ki Lunát, amit készséggel és láthatóan nagy lelkesedéssel végez.

Rövidesen azonban túlfeszül a teste a fájdalomtól, és ezzel együtt bizony fulladni kezd, képtelen tartani a homorított pozíciót, próbálna összegörnyedni a fájdalomtól. Ezzel persze feszíti a láncot, ami bevág a fenekébe és a vékony lánc miatt, amit a nyakában hord, és amihez a hátán végigfutó láncot rögzítettem, a szorítás áthat nyaki ütőerekre is. Idővel kénytelen vagyok oldani a lánc feszességén. Aztán egy hirtelen ötlettel eloldom egészen. Pontosabban kezembe veszem a végét, és a lyukon keresztül húzogatva folyamatosan játszom a feszességgel. A lány száját közben a farkamra átvezénylem, ő engem szop, én lassan, élvezettel húzogatom a láncot. Luna közben feltolja magának a popsijába a a köves plugot. Megengedem, hogy kielégítse magát, aminek gyorsan eleget is tesz.

Aztán intek a két lánynak, hogy cseréljenek, most Luna jön a farkamat kényeztetni, egészen addig, amíg bele nem lövöm a spermám a szájába. Készségesen lenyeli, mint mindig. Jól nevelt kis szuka. Mind a ketten azok. Ilyet kívánok nektek is, fiúk! Akik meritek vállalni mindazt, ami ezzel jár.

1 komment

Címkék: eszközök megalázás bilincs intim popsi plug csikló nyakörv mezítláb többed magammal kampó talpverés

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr73021862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carada 2011.07.26. 14:24:20

Igazad van, Babel, tényleg szerencsés vagy, hogy megismerhetted azt a lányt... Nagyon-nagyon. :-)

És még valamiben igazat kell adnom Neked: szavaidat olvasva én is látok némi aljasságot... :-)
süti beállítások módosítása