Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Megvonás

2011.05.23. 13:39 :: a_luna

 Az erényövet szombat délutánig bírtam. Aztán volt pár óra, amikor nem kellett viselnem és ezután feladtam, kértem Uramat, engedje meg, hogy az éjszakát az öv viselése nélkül töltsem. Igaz, helyette betettem a popsi plugot (a köveset, jönnek azok a fotók, jönnek).

 

Szombaton délelőtt társadalmi munkára fogtuk magunkat: kis faházat kellett arrébb tenni, beton törmeléket összeszedni. Jól esett a munka, és mozgás közben nem is érzékeltem annyira az övet. Inkább csak, ha leültem, akkor vágott be a combhajlatba és megcsípte a popsimat a széle.

 

Szombaton délután a jó szopásért kaptam egy bónusz fürdést – babel jól megkínzott a vízsugárral. Hosszú és kimerítő orgazmusom volt. A hatást fokozandó (és a plugra felkészülendő) még a kád előtt betettünk egy tágítót, ami bent volt akkor is, amikor babel kezeibe adtam magam a vízben. Kicsit féltem, hogy kitolom majd magamból, ahogy mozgok, de ez csak a legvégén következett be, amikor már oda tudtam nyúlni és vissza tudtam tolni a tágítót a helyére.

 

A víz után szeretkeztünk, ami kissé nehezen ment a puncim miatt – a múltkori egész éjjeli plug viselés miatt a puncim belső felülete és a gát bőre megsérült, ez eléggé fájdalmassá tette az együttlétet.

 

Utána még egy kicsit felvettem az erényövet, amit később levehettem – köszönöm Uram, hogy meztelenül élvezhessem a nyári záport. És ez után már annyira nem akaródzott nekem újra beszorulni a fémlemezek közé, hogy szépen kértem babel, szabadítson fel egy kis időre az öv viselésének szolgálata alól. Uram ezt nagylelkűen meg is engedte.

 

Ma reggel egyáltalán nem volt kedvem semmilyen cucc viseléséhez. Még a nyakörvet is levettem – aláizzadtam és kipírosodott a bőröm. Babel felvetette a popsi plugot, de arra is csak azt kértem, hogy ne… Most már bánom, hogy nem tettem be – ahogy írom ezt a bejegyzést, egyre jobban felizgulok és jól esett volna, ha érzem a fenekemben a kis fém rudat… Így jártam, megbüntettem saját magamat az elvonás büntetésével.

Szólj hozzá!

Címkék: eszközök víz popsi plug erényöv punci plug

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr802925993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása