Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Mezítláb

2011.05.20. 12:12 :: a_luna

 Az erényöv még mindig rajtam van. Tegnap este volt egy gyenge pillanatom, amikor le akartam venni, de aztán mégsem. Éjjel is folyton felébredtem, mert forgolódáskor bevágott vagy a popsimba, vagy a combhajlatba, vagy a derekamba. Kicsit szenvedek már ettől…

 

Tegnap délután is mezítláb mentem haza. Nagyon nem volt hozzá kedvem, de Uramnak tettem ígéretet. Menet közben persze megjött a kedvem is. Szeretem látni az arcokon a töprengést, amikor észreveszik, hogy mezítláb vagyok.

 

Utam tegnap Zuglóból a Belvároson keresztül Dél-Buda irányába vezetett, buszoztam. Az első járaton egy fiatal punk párocskának okoztam izgalmakat. A lányt figyeltem, tekintete egyszer sem állt meg senkin, ismerem ezt a nézést, én is használom. Érdekelt a lány, mert a nyakában egy vastag fémlánc volt egy nagyobb lakattal összefogva: csak nem rokonlelkek? -gondoltam magamban. Valamikor a hatodik körben a lány végre észrevett engem is és a nyakörvemet is. Na, ezt a pillanatot vártam: tekintet megáll, fixál, töpreng. Jó reakciója volt a lánynak, szinte azonnal szólt a pasijának, aki gyakorlott „bámészkodó” módjára nem azonnal fordult meg és szegezte rám a tekintetét, hanem előbb csak fordult lassan, mintha csak körbenézne, aztán, amikor már elérte a megfelelő szöget, jól megnézte ő is a nyakamat. Nem tudom, mit mondtak egymásnak, a 20 évesek arckifejezéseit nem mindig tudom már dekódolni. A következő nagy összesúgás akkor jött, amikor felkeltem, hogy leszálljak – ők ketten az ajtóban álltak épp. Én meg mezítláb lépkedtem az ajtó felé. Nem tudom, végül, mi járt a fejükben.

 

Az átszálló megállóban elég sokáig várakoztam. Az aszfalt forró volt, de nem elviselhetetlen, bár arra számítottam, hogy ha egy helyben állok, akkor a talpam alatt picit hűvösebb lesz. Ez nem jött be, nézegettem is, hova menjek át, ahová nem tűz annyira a nap. Ki is néztem egy kapualjat, aminek a fellépője márványmorzsából volt – az jó hideg, még ha süti a nap is. De jött a busz…

 

Az első buszon rettenetesen kényelmetlenül ültem. Egy terebélyes asszonyság mellett kaptam helyet és eléggé lelógtam az ülésemről, egy kanyarban majdnem le is csúsztam róla. Dolgomat nehezítette az erényöv – nagyon szorított már a lábam között, alig bírtam ki. Nem szoktam, de most a megállóm előtt jó száz méterrel már fel is álltam, hogy enyhüljön a szorítás.

 

Ha mezítláb vagyok, sokan megnéznek. Van, aki érdeklődve, van, aki borzadva. A minősítés alapvetően nem érdekel, önmagában a „fennakadást” szeretem, az agyi tekervények hirtelen jelentkező mozgását, ami olyan leplezetlenül kiüt az arcokra. Nagyon kevesen vannak, akik annyira bátrak, hogy megkérdezzék, miért vagyok mezítláb? Három év alatt ismeretlenül vagy 4-en szólítottak meg. És ezek közül egy sem történt nappal, éjjeli buszon egy fiatal srác, meg egy idős ezoterikus. Utolsó villamosra várva a megállóban egy fiú felajánlotta a váltócipőjét, meg egyszer haza séta közben, szintén késő este kiszólt az autójából egy srác. Ja, a gyerekek kevésbé szégyellősek! A kisebbek hangosan meglepődnek, a nagyobbak megkérdik, miért? Mert szeretem. A természetben, földön, füvön, homokban, porban, sárban, folyami kavicson imádom, nap hevítette aszfalton kevésbé. De szeretem. Uramat is szeretem.

 

Annak örülök, amikor mezítlábasságom valakiben jó emlékeket ébreszt. Minap két fiatal lány állt mögöttem a villamoson és arról mesélt az egyik, hogy olyan a lába, hogy minden cipő feltöri, és múltkor „megnyitotta” a szezont egy új szandállal, randira vette fel, aztán az első 10 perc után le kellett vennie a cipőt, mert fájt és mezítláb gyalogolt az udvarlójával a Margit szigettől a Kopaszi gátig… Izgalmas randi lehetett.

 

A nyakörvemre sem nagyon kérdeznek rá, pedig sokszor látom a kíváncsiságot a szemekben. Ha adódik alkalom, akkor azonnal élnek is vele. Legutóbb egy zöldséges lány kérdezett, miután vettem egy almát: „Olyan súlyos, mint amilyennek kinéz?”

1 komment

Címkék: eszközök utcán erényöv nyakörv mezítláb

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr422918994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása