Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Testem tudata

2011.05.19. 13:54 :: a_luna

 Tegnap délután mezítláb jöttem haza, ráadásként a bugyimat is levettem. A szellő kellemesen befújt a nem túl hosszú szoknyám alá, könnyű és élvezetes volt.

 

Ma erényövet kell viselnem. Talán éjjel is rajtam marad. Sőt, holnapra is ilyen kilátásaim vannak. És még ki tudja – babel – meddig lesz eltakarva fémlemezzel, bezárva a puncim?

 

Délelőtt nem volt semmi kellemetlenségem az öv viseléséből. Folyamatosan érzem, hogy rajtam van, de csak mostanra kezd szorítani a lemez. Az íróasztalomnak nincs előlapja, ezért a velem szemben ülő ember belát – nem tudok szétterpesztett lábakkal ücsörögni, össze kell szorítanom a combomat. Ettől viszont az ágyéknál kiszélesedő lemez széle bevág a combhajlatba. Órák óta ülök így és egyre nehezebb megtartanom fájdalom nélkül. Persze nem olyan észvesztő ez a fájdalom, inkább csak amolyan emlékeztető, amit tutira nem felejtek el: „Uradé vagy, a tested az ő kedvét szolgálja, az erényöv az ő értékeit őrzi!” Milyen jó ezen morfondírozni a testem teljes tudatában, e tudat teljes szabadságában, az Uramtól kapott tisztelettel megerősítve!

1 komment

Címkék: eszközök utcán erényöv mezítláb

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr562916633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása