Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Éjjeli kínok

2011.05.18. 11:24 :: a_luna

Tegnap már délután a levegőben volt, hogy este játék lehet. Minden körülmény megfelelt. Meg is kaptam az utasítást még napközben, hogy este erényövben várjam az Uramat haza. 7 után már otthon is voltam, gyorsan vécéztem egyet az öv nélkül – így azért gyorsabb – és már bújtam is bele. Mivel fogytam egy keveset, most kényelmesebben simult rá a derekamra és a hasamat sem szorította annyira. Volt vagy félórám babel érkezéséig, felvettem egy mini ruhát, elintéztem még pár telefont.

 

Délután ráparkoltam egy padkakőre és az autó alján valamit elkaristoltam. Olajcsepegés gyanús volt, szóltam babelnek erről. Le is küldött, hogy tegyek az autó alá egy újság lapot, hogy lássuk, valóban csöpög-e az olaj. A dolog pikantériája a ruhám hosszában volt – akárhogy húzogattam, amikor letérdeltem, hogy benézzek az autó alá, a széle csak nem maradt a fenekemen, és aki benéz akkor a kerítésen, az bizony az erényövvel eltakart puncimat látta volna. Tulajdonképpen élveztem, mint ahogyan azt is, amikor kicsit később babel kiment az autóval a kapu elé, hogy jobban alálásson és átjött az ismerős szerelőnk is. Tetszett neki a nyakörvem (tapintatosan nyakláncnak nevezte), én meg magamban arra gondoltam, hogy hát, ha még látnád, mi van rajtam a ruha alatt…

 

A tervezettekhez képest – kerti kikötözés, ketrecben alvás – másképp alakult az este. Készítettem babelnek szendvicset vacsora gyanánt, utána, míg tévézett, kényeztettem a nyelvemmel, számmal. Aztán már késő is lett, fáradtak is voltunk. Uram, a kimaradt játékrészek kiváltandó, utasított, hogy az éjszakát erényövben és pluggal töltsem, előtte még zuhanyozzak le (kép az előző bejegyzésben). Én kértem, hogy Uram helyezze be a plugot, nagyon felizgatott ez a procedúra – lefeküdtem az ágyra, széttártam a lábamat, babel elővette a kulcsot, kinyitotta az erényövön lévő nyílást, ahová a plug vége kerül, kicsit durván bevezette a golyós fém rudat a puncimba, rögzítette a lemezen, visszatette a lakatot. Ettől persze begerjedt, így hát le kellett szopnom még egyszer. Próbáltam a fáradtságra hivatkozva kibújni a dolog alól, de Uram hajthatatlan volt.

 

Az éjszaka első felében nem volt semmi baj. Hajnali 3 körül arra ébredtem, hogy nagyon nyom a plug, álmodtam is előtte, hogy valami kellemetlen, fájdalmas dolog történik a puncimmal. Forgolódtam, kerestem a kényelmes testhelyzetet, de nem találtam. A puncim szerint, ami történt vele, az fájt, de ugyanakkor izgató is volt, mert éreztem, mennyire nedves vagyok, a plug simán csúszkált bennem. Bevállaltam, hogy szorítani fog az erényöv derékban és lejjebb csúsztattam, hogy ezáltal a punci dugó kissé kijjebb kerüljön és enyhüljön belül a nyomás. Ez segített. A pihentető alvásról azonban lemaradtam. Egészen a reggeli ébresztőig valami félálomban voltam, részben fantáziáltam, részben álmodtam. Felidéződtek a régi fantáziáim a kínzásról, elképzeltem, ahogy Uramtól kapom ezeket: lassan, kimérten, mindig csak egy picit, hogy csak egy kicsivel legyen megalázóbb, fájdalmasabb…

 

Reggel, míg Uram a szokásos toalettjét végezte, én még fetrengtem egy keveset, kihasználtam azt a maradék félórát. Egyre jobban kellett pisilnem, ezért végül kikászálódtam az ágyból és kimentem. Mivel a plug a rendes vécén ülős pozícióban ráfekszik a húgyvezetékre és elszorítja azt, a pisilést hátra dőlt testhelyzetben kell elvégeznem. Ettől meg a vizelet hátra folyik az erényövön belül és minden vizes lesz. Reggel nyűgős voltam emiatt, de most, ide leírva, izgató, már megint kívánom ezt a megalázottságot a koszosságom miatt, a fájdalmat, amit a puncimban feszítő plug okoz…

 

Míg tisztogattam magam a vécében, babel is végzett a dolgával és már az ágyban terpeszkedve várta, hogy jöjjek és szolgáljak kedvére. Kikérdezett, megértő és kedves volt az éjjeli élményeimmel kapcsolatosan, le is vette rólam az övet. A puncim annyira fájt, hogy az elkövetkező szeretkezést sem élveztem annyira, amennyire jó lehetett, hiszen Uram mindent megtett, hogy jó legyen. Most is érzékeny minden belül, és bár teljesen benedvesedtem az írástól, inkább a popsimat ajánlanám Uramnak használatra…

Szólj hozzá!

Címkék: eszközök utcán plug erényöv punci plug

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr392913422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása