Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Pénteki pásztorórák. Befejezés

2011.05.09. 12:20 :: a_luna

Nos, Uram megérkezett végre és egy kis bemelegítő szopás után kikötött a fali karikához. Az erényövet korábban már le kellett vennem, így semmi sem állt közöttem és a pálca között. Mert a büntetés következett. Lovagló pálcával kaptam, gyors egymásutánban 7-7 meg még egy ütést. Ez fájt, de jól esett. Felforrósodott a bőröm, szaporább lett a lélegzetem. Ezután babel benyúlt a lábam közé, belemarkolt a puncimba és én elolvadtam, szétfolytam, megszűntem! Most is beleremegek az emlékbe.

 

Amikor babel elfáradt, megengedte, hogy magam folytassam és kielégítsem magam. Ő a plugot használta. Nem tartott már sokáig ilyen bemelegítővel és ott vergődtem a falhoz rögzítve, combomon csordogált a nyák és egy kis vizelet is, a hátam ívbe feszült. Közben kértem és kaptam is pár ütést a fenekemre – és ez fájt rendesen…

 

Már olyan sokszor használtam az óriási orgazmus kifejezést, hogy nem elég erős. És mégis az volt – egy óriási orgazmus. Dobpergés! Durranás! Fanfárok! Ájulás!

 

Fura mód, az orgazmus pillanatában és rögtön utána, amikor rogyadozó lábakon (nem) állva, vagy inkább a nyakörvben csüngve a hűvös falhoz lapultam, eddig nem érzett szégyen fogott el. Láttam magam: meztelenül, nedves combokkal, pirosló fenékkel, védtelen háttal, hátra vetett fejjel, lihegve és nyöszörögve, egyik kezem a combom közé szorítva és egyszerre éreztem szégyent és elégedettséget. Olyasmi szánalom volt bennem, mint amit a földön kuporgó, egy falat kenyeret nyüszítve elkapó és felfaló koldusra nézve érzek…

 

Amikor elcsendesedtem, babel hátra bilincselte a kezemet, levett a fali karikáról és már térdelhettem is le, hogy kényeztessem. Aztán Uram megkívánt. Csábító volt nagyon a kutyapóz, de kezek nélkül nem tudtam megtartani babelt, ezért hátracsavart kezekkel feküdtem alatta.

 

Ez a délután nagyon gyors és nagyon intenzív volt. Babel forró és nagyvonalú volt velem, hálával emlékszem vissza erre a pár órára, az izgatott várakozás, a büntetés, a kielégülés, a szégyen és végül az Uram kielégülésének órái.

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: büntetés szégyen eszközök bilincs érzelmek plug erényöv falhoz rögzítés punci plug

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr962889574

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi kell a nőnek? 2011.05.09. 17:30:59

Mennyire népszerű téma ma a női-lét, férfi-lét!  Hogy a hagyományos nemi szerepek jók-e, vagy elavultak, hogy házimunkázzon-e többet a férfi, legyen-e több női politikus, hogy az étteremben, ha a férfi fizet, az gavallérság, vagy a férfiuralom beb...

Trackback: Pszichológus válaszol: Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem 2011.05.09. 17:30:33

Tudna-e nekünk tanácsot adni abban, hogy nem olyan a szex a barátnőmmel mint kellene legyen! Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem, aztán próbálkozunk tovább és nekem valahogy nem sikerül merevedést elérni, ha sikerül is akkor is csak rövid ideig t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása