Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Terpesztő(sdi)

2011.04.28. 14:39 :: a_luna

Teljesen más terveim voltak estére. Nyugodt poshadás helyett azonban kemény kiképzésen vettem részt. A terpesztőben. Uram akarata szerint abból néztem (nem néztem) az esti filmet.

 

A terpesztő felvétele most simán ment, nem csípődött be a bőröm sehol – köszönöm Uram! Az üldögélés már nem volt olyan sima. Pár perc alatt zsibbadni kezdett a csípőm. Felfelé, a képernyőre se nagyon tudtam nézni. Elkezdte4m nyöszörögni, hogy ez így nekem kényelmetlen, rossz. Babel hagyta, hogy könyörögjek még egy picit, majd oldalra fektetett, méltatlankodott azon, hogy kértem a fejem alá egy párnát (t.i. a terpesztő pántja elég széles ahhoz, hogy ne tudjam leereszteni a fejemet, így a levegőben tartva kb. 1 percet bírok ki, aztán a nyakamban pokoli fájdalmat érzek), de végül odadobta. A vállam alá szorult hosszabbító zsinórt már mertem mondani, hát tűrtem.

 

Úgy negyedórával később babel visszaültetett. Pár perc alatt égni kezdett a csípőízületem, de tűrtem és tűrtem. Kerestem és találtam is olyan testhelyzetet, ami valamivel elviselhetőbbé tette a terpesztőt. Igaz, így a nyakamba vágott be a fém pánt, de azt jobban bírtam. Ahogy fészkelődtem, a vasak bele- belevágtak a testembe, nagyon fájt, nem bírtam halkan elviselni… Uramnak ez nagyon tetszett – hallottam a kézmozdulatait kísérő hangokat. Ettől meg én indultam be. Nagyon élvezem, ha az Uram felizgul rajtam, a kiszolgáltatott helyzetemen, a fájdalmamon, a szégyenemen.

 

Babel időnként odajött hozzám, durván belenyúlt a széttárt lábaim közé. Ez már valami volt! Ugyan durcáskodtam, de ahogy megéreztem a tenyerét, az ujjait a csiklómon, úgy ébredt a vágyam is. És a havi szabadság miatti tampon sem állta már útját a nedvességnek…

 

Később babel megint oldalra fektetett, és játszott a lovagló pálcával. Nem ütött erősen, nem fájt, éppen hogy csípet, de borzongtam minden érintéstől. Nem csak a fenekemen landolt a pálca, hanem a puncimban és a talpamon is. A végére azért kaptam pár erőset a bambusz pálcával. És egy megjegyzést is az Uramtól, hogy „Én mondom meg, mikor elég valamiből!”

 

Végül Uram segített kiszabadulni a terpesztőből, az egész testem hálásan sajgott. Babel megdicsért az ügyességemért, hogy milyen hosszú ideig bírtam! És betette a pálcát a puncimban lévő karikákba, amitől nem tudtam egyenes háttal járni, csak behajlított, kicsit szétterpesztett lábbal, pucsítva. Ez a póz nekem megalázóbb volt, mint a terpesztőben feküdni kitárt lábakkal… Uram útjai kifürkészhetetlenek.

 

Babel parancsolt még szopást, majd „Vedd ki a tampont, megduglak!” utasítással ágyba küldött, és nagyon megdugott. Mind rajta, mind alatta a kezemet a tarkómon, a számat meg szélesre nyitva kellett tartanom. Annyira belefeledkeztem az élvezetbe, hogy úgy szólt rám, hogy most már becsukhatom a számat… Elaludtam.

 

Lassan itt lesz a ketrec szezonja is. Alig várom!

Szólj hozzá!

Címkék: test eszközök terpesztő

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr882861985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása