Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Éjjeli lánc, nappali kaloda

2011.01.31. 14:03 :: a_luna

Erre a hétvégére is felizzottak nálunk az események. Péntekről szombatra virradó éjszakát láncokban, bőr nyakörvben és bilincsben töltöttem. Szorosnak nem volt szoros, de azért teljesen kényelmesnek sem mondanám. A bokámon állandóan megfeszült a lánc, a csuklómon lévő bilincs is, ha felcsúszott, szorított. Szinte minden fordulásnál felébredtem, vagy azért, mert zörgött a lánc, vagy, mert rászorult a csuklómra a bilincs, vagy a bokámat húzta meg a lánc, vagy rám tekeredett.

 

Reggel babel álló farokkal köszöntött, persze ettől én is kívánatos lettem. Míg szoptam, Uram kis veréssel emlékeztetett a helyemre, kaptam tenyeret, korbácsot és pálcát is. Később a kezemet és lábamat összekötő láncot Uram a nyakörvemben lévő karabinerre akasztotta, így mozgási lehetőségem jelentősen csökkent. Ez különösen izgalmassá tette a szeretkezésünket.

 

Délután a teströgzítőt kívántam meg. Meg is kaptam, hozzá egy kis csiklókínzást. És egy óriási orgazmust végül. Az elektromos fogkefe most is bevált, igaz, a rögzítő által kikényszerített testhelyzetben nehéz volt elélvezni. Egy vasrúdra „felfűzve”, mint egy tűre felszúrt lepke…

 

Vasárnap kalodát kaptam a lábamra. És kötelet a kezemre. Hason fekve, szétterpesztett lábbal, hátra kötött kézzel… Kb. 10 perc alatt mentem el. Uram kegyes és finom volt. Hagyta, hogy élvezzem a helyzetet. És én meg is tettem.

1 komment

Címkék: test eszközök bilincs csikló nyakörv kaloda teströgzítő

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr152627802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

termoszbogre 2011.02.02. 09:24:48

Szinte minden nap felnézek, hátha olvashatok valami újat rólatok :) nagyon szeretem ezeket az írásokat, és remélem a továbbiakban is elmesélitek majd a kalandjaitokat... :)
süti beállítások módosítása