Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Szombat esti hancúrozás

2011.01.24. 15:47 :: a_luna

Babel BDSM-es kisfilmjein felizgulva tegnapelőtt este levetettem ruháimat, magamra vettem nyakörvemet, erényövemet pluggal, lakattal együtt és felkínálkoztam Uramnak. Ő rám (belém) parancsolta még a szájkarikát és így nekiláthattam Uram kielégítéséhez.

 

A szopás sokáig tartott, babel többször is leszorította a fejemet, amitől fulladoztam szó szerint és a vágytól is. Amikor a kanapéról az ágyra költöztünk, akkor nem is engedett fel az ágyra, előtte térdelve folytattam a szopást. Uram egyszer-egyszer mélyen lenyomta a fejemet, hogy a farka teljesen a torkomban volt – fulladoztam és öklendeztem. Ennek hatása annyira jó volt, hogy felkínáltam babelnek az ostort, hogy míg a lába között térdelek, simogassa a hátamat. Uram nem volt kegyetlen és csak kellemesen forró csapásokat ejtett a hátamra, bár volt egy sorozat, ami igencsak vonaglásra késztetett.

 

Amikor Uram megkönyörült rajtam és magáévá tett, a puncim lucskos volt és duzzadt, babel ezt meg is jegyezte… Én meg annyira beindultam, hogy kértem Uramat – kötözze össze a kezeimet és lábaimat, úgy használjon. A kék kötél erősen fogta össze a csuklóimat és a bokámat egy kötegbe, moccanni sem tudtam volna, ha babel nem húzogat.

 

Uram kielégülése után vettem a bátorságot és kértem még valamit Uramtól. Valamit, ami nem fáj, mégis kínzás, ami kínzás, mégis csúcsra visz. Beültünk a kádba és meglovagoltam a vízsugarat. A lábam Uram ölében, a fenekem a vízben lógva, a szám tágra nyitva. Ahogy a sugár a csiklómat érte, mintha áramütés lett volna. Babel közben csavargatta a mellbimbómat, húzta felfelé-lefelé (amitől persze én is kiemelkedtem a vízből meg visszamerültem), ütögette mellemet, arcomat. Időnként megszorította a nyakamat. Aztán jött a menet fénypontja – a kielégülés megtagadása. Amikor babel látta, hogy közelítek az orgazmushoz, egyszerűen eltakarta a vízsugarat. Aztán eleresztette. Aztán megint eltakarta. Ezzel a játékkal őrült kínt okozott nekem, bármit megígértem neki, csak hagyja a vizet masszírozni a csiklómat. Ordítóan hangos orgazmusom volt, most is beleborzongok, ha felidézem az összes idegszálam, izmom megfeszülését, majd egy forró hullám után hirtelen bekövetkező ellazulását.

Én meghaltam egy pillanatra szombaton. Hálásan köszönöm, könyörületes Uram!

Szólj hozzá!

Címkék: eszközök ostor plug csikló erényöv nyakörv punci plug

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr492609968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása