Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

A másik oldalról

2010.07.15. 14:14 :: babel

Luna szenved. Nagy és hirtelen elhatározással tegnap felvette az erényövet úgy, hogy ma is egész nap rajta fog maradni. Támogattam az ötletet.

 

A nyakörv kapcsán kicsit csalódott vagyok, mert olyan természetességgel hordja folyamatosan, hogy szinte semmi kényelmetlenséget nem okoz neki. Sem a súly nem zavarja, se az, hogy nem tudja levenni. Legalábbis ezek nem zavarják eléggé. Ahhoz képest, amit én szerettem volna, amit vártam ettől.

 

De most ennek vége! Az erényöv teljesen más. Hiába az irodai munkakör, a hajolgatás hiánya, az ülőmunka, ha a főnöke szemből belát az asztala alá. Akkor összezárt lábbal kell ülnie. Amit az öv kiszélesedő része persze azonnal megtorol. Extra nyűg a WC-zés, ahol szintén nem tudja levenni. Ezek már igen komoly zavaró tényezők, ha egész nap kell szembenézni velük. Végre! Egy kis valódi szadizmus, nem pusztán fájdalom, hanem kiszolgáltatottság, alázatra nevelés. Ezt kerestem mióta! Ahogy Luna fogalmazott:

 

ez olyan kínzás épp, amit akarok

 

Mindkettőnknek tetszik. Ez jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr622153497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása