Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

Csak úgy is

2010.07.10. 01:00 :: a_luna

Mezítláb kell járnom. Babel utasított. A tavalyi élményekhez képest, a mezítláb járás már nem újdonság, nem izgat fel annyira. A gondolat azonban, hogy babel most ott ül az irodájában és tudja, hogy mezítláb megyek haza, felizgat. Mert tudom, hogy őt felizgatja. Az is, hogy megnézik-e a nyakörvemet? Vagy az, hogy mezítláb vagyok. Nem figyelem már ezeket egy ideje, nem érdekel. Arra kíváncsi vagyok, az utcán a nyakrövemről kinek jut eszébe a lényeg (eddigi 3 "hozzászólásból" 3 talált).
 

A nyakörvet immár hét napja viselem szünet nélkül, éjjel-nappal. Rajtam van zuhanyozás közben. Mindig. Néha zavar, ha aláizzadok és viszket a bőröm. Egyébként meg kellemes, feltünő darab és ez bejön.  Az, hogy miért van bennem inkább feltűnési vágy szégyenkezés helyett, már lélektan és nem BDSM. (Babel megjegyzése: "Az egész BDSM lélektan, nem?")
 

És a jövő heti állás intrejúra is magamon hagyom - ez vagyok én, ilyen vagyok én.
 

Babel tervbe vette a lakás különböző részein lévő rögzítési pontok kialakítását. Ezek karikák  a falban, melyekhez majd a nyakörvemnél fogva tud rögzíteni. Ígér magasat, alacsonyat, lábujjhegyen- és térden álláshoz, üléshez és hanyattfekvéshez is. Én javasoltam egy görnyedéshez alkalmas pont kialakítását is. Babel szerint mazo vagyok. Logikus, nem?
 

A fentiek nyomán elbeszélgettünk a verésről, a talpvesszőzésről. Nekem nagyon rossz élményem maradt egy talpveréstől, azóta sem kívánom. Eljutottunk oda, hogy ha nem kemény pálcát, hanem hajlékony vesszőt használnánk, más lenne az élmény. És tele a kert gyönyörű orgona bokorral. És a Duna parton van fűzfa.

Szólj hozzá!

Címkék: eszközök nyakörv mezítláb vessző talpverés

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr152142223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása