Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

játékszerek

2008.12.25. 21:03 :: a_luna

nos, a lakat múlt pénteken kivétetett – annyira húzta az egyik karikát, hogy kisebesedett körülötte a bőrt és begyulladt a lyuk. szinte már tisztátalannak éreztem magam emiatt. örültem, hogy kivehettem, bár a viselése által okozott érdekes tudatállapot – függőség, (meg)kötöttség – is kedvemre való volt. talán a vastagabb karika nem fogja ennyire kimarni a lyuk körülötti bőrt és nem okoz majd csalódást a lakat viselése.

 

 

az ünnepi vásárlási lázban addig tekeregtünk babellel, míg egy sexshop-shopping tourt rendeztünk. az eredmény egy popsi pumpa, egy sexi, gyöngyös bugyi és tüsi felületű, betétes gésa golyó. az első kettő jó. az utóbbi nem annyira – olyan tüskés a felülete, hogy a golyók behelyezése nagyon fájdalmas. valahogy beraktam őket. (annyira a fájdalomra figyeltem, hogy a kihúzó zsinórt is benyomtam a puncimba. erre reggel eszméltem rá, amikor felébredtem és éppen szeretkezni kezdtünk volna babellel. ő segített kivenni – benyúlt és kihúzta valahogy, nagyon kellemetlen…) szóval ezek a golyók – az acélgolyókkal ellentétben – nem lesznek a kedvenceim. félek, hogy felsértik a belső hámréteget, ami nagyon veszélyes tud lenni ezen a helyen.

 

 

a golyókkal szemben a popsi játék érdekes élménnyel gazdagított. az egész szerkentyű egy kb. 15 centi hosszú pár centi átmérőjű rúd, három golyó formájú kidudorodással a két végén és a közepén. nem vastag, pont nekem kedvező méret (előző nap Uram a popsimat használta, kicsit szenvedős volt, nem olyan, mint először, de még mindig nem nyílt meg a popsim annyira, hogy könnyen táguljak). van benne vibrátor is, és csatlakozik hozzá egy kézi pumpa. a levegő a rúd körül lévő gumiba töltődik, amolyan lufit hoz létre. még a vásárlás napján kipróbáltuk mindketten babellel. én voltam az első. előbb térden állva próbáltam berakni, végül hanyatt feküdtem. amikor a kis fekete játékszer bent volt kétgolyónyira, babel elkezdte pumpálni a levegőt… nos, ennyire megalázó helyzetben rég nem voltam – ez a duzzadó, vibráló eszköz akkora székelési ingert váltott ki, hogy visítottam babelnek, hogy vegye ki és engedjen kimenni, féltem, hogy ott az ágyon jön ki minden. rettenetes volt. persze, a wc-n nem történt semmi. már röhögtem, amikor csücsültem rajta, de magamban érezni az egyre növekvő nyomást, és ennek köszönhetően keletkező állapotot nagyon, nagyon megalázó volt. még a korházban, amikor beöntést csináltak nekem, vagy amikor szülés előtt leborotválták a fanszőrzetemet sem éreztem magam ennyire elveszettnek és kiszolgáltatottnak. izgalmas és felkavaró volt.

Szólj hozzá!

Címkék: test eszközök piercing

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr99841755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása