Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

a vásárlás

2008.11.10. 21:00 :: zrob

történt volt, hogy egy gondolatból vágy lett, a vágyból kívánság, a kívánságból tett. beszélgettünk róla babellel, vettünk is, de nem lett jó. aztán egyszer csak bekattant és betértem a legközelebbi sex-shopba egy kis bevásárlásra. na jó, csak egy bizonyos dolgot akartam venni: gésa golyót. fémből. hogy súlya legyen.

beléptem a boltba, két férfi eladó volt bent (ebben a boltban úgy tűnik, mindig férfi eladók vannak). előadtam kérésemet részletek nélkül. a fiatalabbik eladó, mondjuk még srác, a vitrinhez vezet, mutatja a portékát. közben lelkesen magyarázza a golyók felhasználási rejtélyeit. elmondja, hogy a szilikonból készültek mennyivel finomabbak és kevésbé sértik fel a lányokat. és hogy amíg nem erősödtek meg az izmok javasolja, hogy ülve vegyem ki őket. 

ekkor megszólal a másik eladó, riasztóan morcosan: ezeket ülve egyáltalán nem lehet kivenni, hogy a …. tudná kivenni őket ülve?!! első eladó, kicsit kapkodva, kicsit ingerülten: hát hogy, hogy, könnyen, így! leül egy székre, előre tolja medencéjét, széttárja lábait és mutatja a kezével, hogyan képzelte el. az idősebb eladót ez nem győzi meg, továbbra is hajtogatja, hogy így nem fog menni.

látom, hogy a vita nem a golyók miatt lesz egyre hevesebb, hanem a két férfi között van valami feszültség. kissé bátortalanul megszólalok: fiúk, tudom használni a golyókat… meg se hallják. hangosabban mondom: nekem nagy súlyú, fém gésa golyókra lenne szükségem!

az eladók elhallgatnak, rám néznek. a fiatalabbik szó nélkül kiveszi a csomagot: erre gondoltál? fizetek. felírják egy füzetbe... vajon a könyvelőjük boldogul az elnevezésekkel? vagy mindenre kódot használnak?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

ami a golyók felhasználását illeti, nagyon elégedett vagyok. már a behelyezés is izgi – lévén fémből vannak, hidegek. kellemes hűsséget érzek a puncimban minden alkalommal, amikor benyomom az ujjammal. pár másodperc az egész, de nagyon finom érzés.

babel egyszer benyomta a popsimba. váratlan volt, összeszorultam ahelyett, hogy lazítottam volna a záróizmokon. a kivétel még rémesebb volt. persze most kívánom megint, de akkor nagyon fájt, sírtam, babel nem is tette be a második golyót, megsajnált és úgy dugott meg.

eddigi legnagyobb élményt kutyapózos dugás közben okoztak ezek az acél golyók. a testhelyzet sajátossága, hogy a férfi máshol éri a nő belső érzékeny pontjait. na most, a golyóknak és a gravitációnak köszönhetően egyszerre éreztem azt, amit éreznem kell, ha hátulról nyomnak és azt is, amit fordított testhelyzetben szoktam érezni. frenetikus. komolyan. köszönet a japcsi csajoknak és babelnek.

Szólj hozzá!

Címkék: eszközök

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr46762263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása