Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

egy vasárnap délután

2008.07.07. 16:43 :: zrob

 

az ember lánya elkövet hibákat. csinál hülyeségeket. néha nagyokat. szerencsés, ha belátja, megérti a problémát. szerencsés, ha a kedvese megérti. ha a kedvese segít tisztábban látni, nem ellők, hanem meghúzza a biztonsági kötelet. kinyújtja kezét…
 
tegnap még a lépcsőn kapott el babel, előtte lépkedtem, kis farmer sort volt rajtam, meg is forgattam a fenekemet játékosan. hátulról átfogott, beleharapott a nyakamba – édes ez a fájdalom – lehúzta a nadrágomat, közben felértünk. azonnal hasra parancsolt és már jöttek is az ütések. alig volt időm kikaparni a takaró alól a harapó párnámat. öt pálca erre az oldalra, öt a másikra. azt hittem több lesz, de nem kérdeztem meg. nem lett volna helyes.
 
egy rövid ideig babel hagyta, hogy kényeztessem, majd hátamra fektetett, a kezemmel a mellig felhúzott lábamat kellett átfogni. összeláncolta a nyakamat és a csuklóimat. így saját magam kalodája lettem. ez így sokkal jobban tetszett, mint a múltkori fa, bár kétségtelenül annak is megvannak a szépségei (a térdhajlatom még most is érzékeny).
 
élveztem a mozdulatlanságomat, a kiszolgáltatottságomat. babel pontosan úgy mozgatott, ahogyan ezt álmaiban elképzeltem – rövid, durva mozdulatokkal igazgatott erre-arra, hogy kényelmesebb legyen behatolni, kényelmesebb legyen veregetni a csiklómat.
 
amikor babel az ágy másik végéhez rángatott és mögém térdelt, tudtam már, mi jön. most is szánkózik a gyomrom az izgalomtól. befogta a fejemet a combjai közé és a számba hatolt. nem tudtam moccanni sem, levegőt se kaptam nagyon. azt hiszem, kicsit bepánikoltam menet közben, mert úgy éreztem, megfulladok.
 
babel leleményessége határtalan – miután elpanaszoltam, hogy csiklómnak nem jött be a pálcával való verés, és hogy valami egészen más kellene ehhez, feltalálta magát és egy olyan „eszközt” vett elő, pontosabban ki, amiről keveseknek jut eszébe, hogy ilyen finom csiklandozásra is alkalmas. nem tudom ennek a lámpának a pontos elnevezését, de a lényeg, hogy része egy hosszú, műanyag szállakból álló „pamacs”, nincs szára, amúgy szakasztott olyan, mint egy sokágú korbács, csak műanyagból. ez már bizsergetett…

Szólj hozzá!

Címkék: test eszközök intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr29557473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása