Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

pálca vs. kötél

2008.06.30. 12:23 :: zrob

 

hol is kezdjem? az utolsó napok eseményei kissé összekavarodtak, sok minden volt, témában meg azon kívül is. voltaképp nem is a sorrend a fontos. nem is tudom, miért ragaszkodom időről időre ennyire ahhoz, hogy a történéseket az idő szempontjából is hűen írjam le. valami régi belső kényszer…
 
nos, felavattuk a talpamat. borzasztóan fájt a pálca. mély, tompa, csontig hatoló fájdalom, az ütés után még hosszú percekig fájt. furcsa mód, ez a fájdalom haragot gerjesztett bennem. eddig csak alázatot, behódolást éreztem, de ez valami egészen más volt. nem babelre haragudtam, ez önmagában született meg és nagyon erős volt. még a párnát is, amibe haraptam, elhajítottam. szerintem ez a pálca nem alkalmas talpverésre, ehhez egy vékonyabb és rugalmasabb kell, egy igazi vessző, nem pálca.
 
a pálca… elővettünk kötelet is, „szíj után szabadon!” felkiáltással. amíg a pálca csíp és jól kivehető csíkot hagy nyomként, a kötél (mind a lapos kedvencem, a kék, mind a megcsomózott piros) éget és szép kék folttá alakuló nyomot nagy maga után. a kötél nyers és alattomos. a pálca kifinomult és cinikus. és mindkettőnek kiterjeszthető a felhasználása: libabőrös leszek, amikor babel a számba teszi a pálcát, amolyan zablaként. vagy a popsim alá szorítja, miközben éppen lovagolok rajta és irányit vele, finoman jelzi a ritmust…
 
kipróbáltuk még a nyakörvemet is a talpon. előbb én kaptam, majd babel is kért belőle. olyan nagy benyomást nem tett ránk a dolog, nagyon jó masszázs, kellemes bizsergetést okozott mindkettőnknek.
 
tegnap a fenekemen, oldalamon lévő foltok ellenére kimerészkedtem a strandra. ha észre is vette valaki, azt én nem láttam. kíváncsi lennék, milyen lenne, ha csíkokkal mennék ki? vajon lenne-e annyi bátorságom, hogy közszemlére tegyem a bikini alól kivillanó, heves vágyaimat leleplező vöröses-lila nyomokat?

Szólj hozzá!

Címkék: test eszközök intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr76545828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása