Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

mellcsipesz

2008.04.18. 10:42 :: zrob

nem szeretem. félek tőle. lebénít. ha babel rakja fel, akkor minden mozdulat kin, szúró, égető érzés a mellbimbóban. amíg mozdulatlanul állok, térdelek vagy fekszem, kibírható. abban a pillanatban, ahogy a lánc vagy a csipesz vége megmozdul, jön a halálom. úgy nyilall, hogy a gerincemen végig fut az éles fájdalom. az ütés után érzetthez képest ez nem múlik el pár másodperc alatt, hanem visszhangzik ide-oda a testemben, csak rá tudok figyelni, semmi másra. minden perccel egyre mélyebbre kerülök és egy idő után már bármire hajlandó vagyok, csak szabaduljak meg ezektől a fém tűktől, amik kínozzák a mellemet és egész testemet.
 
a csipesz levétele külön mutatvány – nagyon-nagyon össze kell szednem magam ehhez. ahogy lazul a szorítás, úgy áramlik vissza a vér a mellbimbómba, ettől olyan fájdalmat érzek, mintha tűzforró folyadékot áramoltatnak a mellemben, egyszerre éget, csíp és szúr… hasonlót tapasztaltam tetoválás közben, amikor tűvel folyamatosan szurkálták a bőrömet, érzésre meg olyan, mintha karcolnák, kaparnák le a bőr legfelső felületét.
 
legutóbb megkértem babelt, hogy vegyük le, nem bírom. ekkor merült fel a kérdés, hogy vajon babelt az esztétikai látvány vagy a fájdalmam érdekli. akkor este úgy fejeztem ki magam, hogy remélem, hogy a látvány és nem a fájdalom (mivel a legelején így alakult – babelnek nem okoz örömöt a szenvedés, de miattam, nekem megteszi, ha örömöt ad ezzel). azóta hangolódtam kicsit a belső „zajokra” és azt látom, hogy voltaképp nem lenne ellenemre, ha babelt is felizgatná a téma… egyelőre nem látom, merre jutunk ezzel, mindenképpen érdekes és izgalmas területekre mehetnék, mehetünk.
 
a mellcsipesz viselése arra döbbentett rá, hogy nem bírom a folyamatosan jelentkező, hosszan tartó fájdalmat.
 
talán írtam már, az egésznek egy nagyon fontos és örömteli hozománya lett – végre érzékeny lett a mellem. jó pár napja babel megmorzsolgatta az ujjaival a mellbimbómat, úgy éreztem, a csiklómmal teszi, pedig nem, a keze végig fent volt. mintha áramot engedtek belém – végig futott rajtam a remegés, az idegszálaim „felizzottak”, izmaim megfeszültek. hűűű... ezért köszönöm babelnek a szenvedést, ezért megérte.

2 komment

Címkék: eszközök intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr73431139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Letmeseeyou 2008.04.18. 22:49:03

Fantasztikus írások...elámulok

Letmeseeyou 2008.04.18. 22:58:35

sosem tudtam mitől félek igazán, ...most már tudom: az ismeretlen fájdalomtól, olyan fájdalomtól aminek nem tudom mi a kiváltó oka, szemem be van kötve, félek tőle és élvezem, azt is élvezem, hogy úrnőm felizgul attól, hogy engem szenvedni lát...attól élvez ha fájdalmat okoz nekem...
süti beállítások módosítása