Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

szabadban

2008.04.12. 14:28 :: zrob

gyönyörű estém volt tegnap! igazi tavaszköszöntő, nyárcsalogató.

este azt a ruhát vettem fel, ami a múltkori "divatbemutatón" egyetlenként tetszett szigorú babelnek - a piros rövidet - és amit még délután kitaláltam (nem volt nehéz, babel kikötése az esti "feladathoz" az volt, hogy csak egy ruha darab lehet rajtam, a fehérnemű, cipő is annak számit). a ruha annyira rövid volt, hogy a szél belekapva teljesen felcsúsztatta, mig a kocsiig elsétáltam. kellemesen simogató volt az érintése. és jó volt érezni, hogy a szoknyám épp, hogy takar valamit, bugyi nincs rajtam, mellettem meg mennek el a kocsik...

menet közben megkaptam a szép új lakatomat, be is raktam azonnal a karikákba - hűvős és súlyos darab... felvettem a nyakörvemet és feltettem a - váááááúúúúú!!! - a mellcsipeszt is.

délutáni egyeztetésünkön babellel én a folyó partra szavaztam, igy oda kanyarodtunk le. kicsit messzebb kellett megállni, mert a lehajtó le volt zárva. babel meg akarta várni a kutyásokat, de engem nem érdekelt, türelmetlen voltam.

a kocsiból kipattanva meglepődtem, mennyire meleg az aszfalt, éreztem a talpammal, ahogy ömlik belőle a meleg. ahogy átértünk a sorompó túlsó oldalára, az aszfalt elfogyott, kavicsos földúton mentünk tovább. babel megfogta a kezemet, továbbra sem fáztam, bár a föld jóval hidegebb volt. séta közben elmeséltem, hogy kiskoromban mennyire szerettem azt, ahogy a nedves agyag átfolyik a lábujjaimon, amikor mezitláb belegázolsz a sárba. talált is rögtön egy félig felszáradt tócsát, tapostunk is bele azonnal. a nyári azért jobb - jóval melegebb, de szezon nyitónak ez is egészen kellemes volt.

leértünk a partra, jobbra tőlünk láttunk egy pecást. elkanyarodtunk az ellenkező irányba, de nem mentünk messzire, épp pár bokorral arréb. babel átölelt, felcsúsztatta a ruhámat előbb a derekamig, majd még feljebb, végül le is vette. letérdeltetett maga elé, majd megforditott... 

letelepedtünk a homokba, babel farmerben, ingben, mezitláb, én teljesen pucéron. megkért, hogy simogassam magam, elégitsem ki magam. úgy tűnik, hogy a helyzet izgalmai és - nem hittem volna - a rám törő hirtelen romantikus érzelemáradat elvonta a figyelmemet igy csak simogatás lett a végén. amikor felkeltünk, babel talált egy, a sötétben teljesen fehérnek kinéző pálcát és nem túl hevesen, de nyomatékosan megpaskolta vele a fenekemet. utána még belemarkolt, megnyomkodta jó erősen - ez nagyon jó volt! talán az előző alkalom után maradt véraláfutások, talán a paskolás nyomatékossága miatt a hátsómon ma újabb foltok, csikok diszelegnek. nem súlyosak, de szép emlékek.

elindultunk vissza. babel elsőre nem adta vissza a ruhámat. átvillant az agyamon, hogy azért a kocsi irányába már vannak emberek, de csak babel miatt zavart. fura, hogy semmi szégyenérzet nem volt bennem... persze, gondolni rá egy, ott lenni más. de amig haladtunk, azon a pár méteren, mig meztelen voltam még, nem éreztem, hogy zavar. nagyon szabadnak éreztem magam. szabadnak igent és szabadnak nemet mondani.

már ruhában, de mezitláb visszaértünk a kocsihoz. akkor ért be minket a mi "kerékpárosunk", a pecás...

a kocsiban megint magamat izgattam, megint nem ment... épp, amikor babel felé kanyarodtnk le a főútról, egy busz mellett haladtunk el, nem tudom, látta-e valaki onnan, mit csinálok épp, de felizgatott.

esténket megint egy nagy összegabalyodással fejeztük be, volt ott minden. a végére kifáradtam. csak feküdtem babel mellett és élveztem a fejemben lévő rendet és nyugalmat. nem háborogtak gondolatok, vágyak, feszültségek. kicsit beszélgettünk, kicsit cirogattuk egymást. békésen.

Szólj hozzá!

Címkék: intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr27422504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása