Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

jó szórakozás

2008.04.07. 14:01 :: zrob

nagyon jól szórakoztam. komolyan. nem gondoltam volna, hogy ad egy, ez a blog valakinek rajtunk, rajtam kívül érdekes lesz; ad kettő, ennyi „indulatot” vált ki. érdekes „tapasztalat”…
 
csak megismételni tudlak, babel, nem muszáj úgy élni, ahogy elvárják tőlünk. és az egészben ez a szép. és sajnálom, aki arra kényszerül, hogy másképp tegyen. de ezt egy másik helyen lehet megvitatni. mondjuk, baráttal. vagy terapeutánál.
 
„…ha Ő jól érzi magát a saját hitével, ki vagyok én, hogy elvegyem tőle???...”
 
a képről meg annyit, hogy naná, hogy fent lesz. már csak a piercer kedvéért is, ha egyszer kérte.
 
eredetileg nyakörvről szóló bejegyzést akartam írni. hogy milyen érzés viselni akár a kedvenc barnámat (ami fojtogat, nem engedi felemelni a fejemet, amin van egy karika, hogy meghúzhasd…), akár a vékony kis feketét (ami folyamatosan rajtam van és csak jelzi, emlékeztet a barnára). a nyakörv szimbolikájáról: van valakim, akinek hatalmában áll bármit tenni velem, ha ő is akarja. de azt hiszem, erről majd akkor érdemes, amikor meglesznek azok a fotók is.
 
meg – nézek éppen magamba – ma nem találkozunk, így jobb nem emlegetni, hogy ne feszegessen a vágy. érik bennem a kívánság, belső remegésem elárulja, verve lenne jó. azt hiszem, lassan itt az ideje megint.

7 komment

Címkék: cimke nélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr33415137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babel 2008.04.07. 17:25:24

árja88-at különösen szórakoztatónak találtam. Főleg a neve (Árja, +88=Heil Hitler) miatt. Az ilyenek (szándékosan nem írtam embert) akarják megszabni másoknak, hogy azok hogyan éljenek. Ez valami nagy belső késztetés náluk, ami bizonyára valami nagy belső félelemből táplálkozik. Ez más, mintha simán csak hülyének tart, mert ahhoz mindenkinek joga van. Bárki nézhet hülyének bárkit, legfeljebb később kiderül, hogy magából csinált bohócot... (mint most is sokan, de ez ne legyen már az én problémám!) :oD

zrob 2008.04.07. 21:36:46

az árjáról jutott eszembe - mire jó a vasalás? elmélkedésre, heh - szóval, most egészen új fogalomként tekintek a szabadságra. gondolj bele, pár száz éve a másképp gondolkozókat elégették, de legalábbis megkövezték. pár évtizede ugyan ezért börtönbe zártak vagy másképp korlátozták az embert. asszem, szerencsés vagyok, hogy legalább vágyaim kimondásában, megélésében szabad maradhatok, hiszen semmit sem ér a szavam, ha belül kötöm magam, vagy köt más.

Letmeseeyou 2008.04.08. 14:38:47

Szerintem ez a téma sok embert érint, aki kapálódzik ellene, vagy alpárin reagál az akár a téma iránt fűződő viszonyában látens is lehet. Pont az árja88 szintű emberek gondolnak romantikusan az erőszakra, a kínzások történelmi korára. Véleményem szerint a BDSM-nek a megértéshez magas fokú szexuális kulturáltság kell.

babel 2008.04.08. 14:49:26

Letmeseeyou - Igazad van. Bár másmilyen kultúra sem árt néha... :D

Letmeseeyou 2008.04.08. 15:01:16

ja ja babel

zrob 2008.04.09. 13:44:08

korbács/kötél/bilincs/ésatöbbiek hozott, letmeseeyou, jó szórakozást neked is.

:-)

Letmeseeyou 2008.04.09. 14:58:33

Nem tudom, hogy kutatták-e már, hogy milyen kémiai anyagok, vagy milyen erősségű elektromos töltet fut végi az ember(BDSM fan) idegpályáin mikor e szavakat hallja( a teljesség igénye nélkül): Korbács -kötél-lánc- bilincs- nádpálca- szájpecek- deres- karperec- nyakörv- latex- bőr- csukja- gyertya- kaloda...
Zrob & babel örülök, hogy elindítottátok ezt a blogot:) remélem több - a témában rajongó - ide talál majd.
süti beállítások módosítása