Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

stripped&striped

= meztelen, fedetlen, lecsupaszitott, lenyúzott, csíkos. (Egy olyan pár "kalandjai", akik a hétköznapokat és a BDSM-et is együtt élik meg.)

Friss topikok

  • Quar: Remélem lesz még poszt:-) (2014.10.29. 20:38) Mit lát a reptéri biztonsági
  • ridgit: De örülök! :) Csak most vettem észre a bejegyzést... Imádom a blogot és benneteket. Hurrá! :) (2014.08.19. 00:57) Ta-DAM!
  • Carada: Olé! Welcome back. (2014.05.20. 23:01) Blitz
  • babel: Szia, (sziasztok, olvasók) ! :) Sok minden történt velünk. Volt benne viharos időszak is, majdnem... (2013.09.30. 12:18) Délutáni terpesztő

szél, szél fújdogálja, eső, eső veregeti, fúúúú...

2008.03.26. 11:18 :: zrob

ha valaki pár éve, de akár pár hónapja azt mondja nekem, hogy örömöt fog okozni az, hogy késő este, +2 fokban, esőben állok meztelenül az utcán, akkor legalábbis furcsának találom a feltevést. megtörtént. és örömöt okozott. és megcsinálnám még.

b: "menj ki!"

én: "az udvarra?!!"

b: "igen"

ilyen egyszerű. vettem egy nagy levegőt és kimentem. lementem a lépcsőn - fejem felett eresz. kijebb mentem. a ház sarkán is túl. ott már elkapott a szél is. szembe álltam az esővel, felemeltem az arcomat. egy, kettő, három. vissza.

most már bánom, hogy nem maradtam kint tovább, csak azt a pár másodpercet.

visszamentem, cseppek voltak a vállamon, hideg volt a lábam.

babel a fülembe súgta, hogy szófogadó kislány vagyok - felizgatott. (vagy ez még előtte volt? az eső előtt?)

és hogy milyen kimenni meztelenül az udvarra? most már egyre kevésbé zavar. legelső alkalommal nagyon fura volt. bár az jobban zavart, hogy megfázok, mint hogy látnak a szomszédok. alig tudnám szépen, értelmesen megfogalmazni ezt az érzést - mi lesz, ha valaki meglát miközben meztelenül mászkálok babel udvarán? nem lesz semmi. az emberek nem állnak ki velem szemben és nem kérdezik meg: miért? ha meg igen, attól az embertől nem kell "tartani", mert valószinűleg megérti. szóval, olyasmi ez, mint összefutni kollegával egy sex shopban - nem történik semmi, csak hisszük vagy hinni akarjuk, hogy ezzel megideologizáljuk a nem-tettet.

feszegetem a határaimat. egyértelmű. nem tudom, miért. vagyis magamért biztosan. de miért izgalmas ennyire, miért vonz, miért akarom újra és újra? ez lenne az a sport, amiben saját magammal versenyezve mindenképpen győzök? akárhogyan is, de csak "felül" lehetek magammal szemben? hisz minden egyes alkalom, minden egyes verés vagy olyan dolog elvégzése, amit sokáig elképzelhetetlennek hittem, egy győzelem, egy belső határ, küszöb átlépése. ez okozna örömöt, kielégülést?

miért akarok győzni magammal szemben? mert mással nem merem felvenni a versenyt? pici korom óta utálom a versenyeket, legalábbis azokat, ahol nem egyértelmű az első helyem. ahol egy kicsit is érzem, vannak nálam jobbak, azonnal blokkolok, még azt is elveszitem, amit amúgy jól tudnék csinálni. és inkább fel sem veszem a versenyt, mint hogy "megszégyenüljek" és kiderüljön, kisebb vagyok annál, mint amit képzelek magamról és amit közvetitek magamról kifelé. mintha lenne egy rés (szakadék?) aközött, amit én hiszem, hogy az emberek hisznek rólam, és az általam valósnak tartott állapotom között, és ez éppen kritikus versenyek közben derülhet ki. önmagammal való versenyzésben viszont az eslő hely garantált, hiszen ismerem a versenytársamat (ismerem?), sőt, akármelyikünk is győz, az csak én lehetek.

kissé eltávolódtam a fő témától. nem baj. a lélekbúvárkodás ide is belefér. meg egyébként is. arról irok a naplómban, amiről csak akarok. nem?

Szólj hozzá!

Címkék: intim

A bejegyzés trackback címe:

https://zrobtapasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr77397231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása